FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile za kalendarz?

Jaka kwote jesteś w stanie zaplacic za kalendarz
do 10zl
0%
 0%  [ 0 ]
11-19zł
44%
 44%  [ 12 ]
20-29zł
40%
 40%  [ 11 ]
30-39zł
7%
 7%  [ 2 ]
40-49zł
0%
 0%  [ 0 ]
powyzej 50zl
7%
 7%  [ 2 ]
Głosowań: 27
Wszystkich Głosów: 27

Autor Wiadomość
Małga 
coraz mniej [*]


Posty: 5272
Wysłany: Nie 21 Gru, 2008 17:08   

Tigercub napisał/a:
zobacz na Allegro - pełno jest takich ofert :ok:

ooo, nie wiedziałam, nawet tyłka z domu nie muszę ruszać, by mieć mistera i miss miesiąca na ścianie :ok:
_________________
THE TRUTH IS OUT THERE
 
 
d_anek 


Posty: 7291
Wysłany: Nie 21 Gru, 2008 22:34   

A ja bym chciała, nawet bardzo!
Bo:

1. Wszystkie koty z KZ są po troszku "moje".
Jestem z nimi wszystkimi emocjonalnie związana.
Już kiedyś o tym pisałam - nie w każdym wątku się odzywam, ale nie oznacza to, że nie śledzę ich historii.
Z kotami z KZ kalendarz bym chciała, nawet bardzo.
Super dać komuś kalendarz i o każdym kocie móc powiedzieć "znam go, jest :mniam: , znać i móc przytoczyć kilka intymnych szczegółów z codziennego życia.

2. Nie oczekiwałabym super, hiper zdjęć studyjnych, bo chciałabym zdjęcia naszych kotów, a nie po prostu zdjęcia. Pewnie, że są zdjęcia lepsze i gorsze, ale udałoby się wybrać sporo właśnie tych lepszych, ale takich "naszych", "z duszą" - pomyślcie ile mamy zdjęć kopyt różnego autorstwa.
Z całym szacunkiem do umiejętności Ktosi, MartyD - robią piękne zdjęcia studyjne, ale najpiękniejsze zdjęcia robi się własnym kotom i takie zdjęcia chciałabym właśnie w kalendarzu KZ.
Zdjęcia studyje, hmm... bardzo ładne, do kupienia w EMPIKU właśnie ;)

Widzę ogromną różnicę w zdjęciach Martki studyjnych i takich domowych, pamiętacie zdjęcie jak kociątko podgryza brodę Kubie? cudeńko :milosc: :lol: .
Zdjęcia odpowiednich min Jagowej Belli czy Colci Doroty :rotfl: , na widok których wszyscy zrywamy boki - to taki nasz KZ klimat moim zdaniem warty uwiecznienia.

Zdecydowanie jestem ZA :ok:
Miałabym nawet pomysł na pewien oryginalny dodatek do zdjęć :oops:
_________________

 
 
ktosia 
adminka, zlo konieczne

Ilość kotów: Gigi
Posty: 8650
Wysłany: Pon 22 Gru, 2008 21:21   

Cytat:
Forma zbierania zdjec w formie glosowania i plebiscytu na najlepsza foty miesiaca jest wręcz podniecająca i dodaje nutke rywalizacji.


No nie jest forum tego typu :|
I szczerze odradzam, bo nie wypali.

Prosze bardzo- droga wolna :)
Nikt tu niczego nikomu nie zabrania :D

Ankiete moze zrobic kazdy. Podjac konkretne inicjatywe tez.
A czas pokaze co z tego wyjdzie :)

Cytat:
Nie oczekiwałabym super, hiper zdjęć studyjnych, bo chciałabym zdjęcia naszych kotów, a nie po prostu zdjęcia. Pewnie, że są zdjęcia lepsze i gorsze, ale udałoby się wybrać sporo właśnie tych lepszych, ale takich "naszych", "z duszą"


Popieram :ok: :ok:

Takze- wolna droga :D :ok:
_________________
...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Nasz banner:

Popieramy: